fbpx

Politica anularii comenzilor

În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau  telefonic, transmițând numărul comenzii.

Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugăm sa ai în vedere următoarele condiții de returnare a produselor:

– NU SE POT RETURNA PRODUSELE MONTATE!

– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

-o comanda se poate anula doar daca sistemele aferente nu au fost deja montate de catre echipa tehnica Zemernett.

Termenul de retur/anulare

Termenul estimativ de retur/anulare a unei comenzi este de maximum 15 zile lucratoare, daca produsele nu au fost montate sau desigilate. Produsele trebuie sa nu prezinte nici un grad de uzura pe cutiile acestora. Produsele desigilate nu se pot returna. 

Modalitate de returnare:

– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa [email protected], care sa conțină: numărul comenzii, produsele pe care dorești sa le returnezi (gasesti aceste detalii în mesajele de confirmare primite după efectuarea comenzii)

– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de plata

– termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice

Schimb de produse:

– poți opta și pentru schimbarea produselor comandate cu alte modele disponibile pe website-ul nostru sau poti discuta oricand cu unul dintre consultantii Zemernett.

– schimbul este GRATUIT daca produsele nu au fost livrate catre client

În cazul neplăcut în care magazinul livrează un produs greșit, aveți dreptul de a respinge livrarea acelui produs și vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă. Orice solicitare de refund va fi discutată direct cu Zemernett.

Zemernett poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă  și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;

b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de Zemernett, în cazul plății online;

c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;

Mutlumim!

Echipa Legala Zemernett!