Externalizare IT
Externalizarea IT reprezintă soluția ideală pentru companiile care doresc să optimizeze costurile și să beneficieze de expertiză tehnologică de înaltă calitate.
Zemernett oferă servicii complete de externalizare IT, inclusiv mentenanță, suport tehnic, consultanță și administrare infrastructură.
Zemernett oferă servicii complete de externalizare IT, inclusiv mentenanță, suport tehnic, consultanță și administrare infrastructură.
Prin parteneriatele noastre, veți obține o reducere semnificativă a costurilor, acces la tehnologii de vârf și suport non-stop din partea unei echipe de specialiști certificați. Externalizați IT-ul cu Zemernett și concentrați-vă pe dezvoltarea afacerii, lăsând în grija noastră toate provocările tehnice.
Ce reprezintă externalizarea serviciilor IT?
Externalizare IT sau IT Outsourcing reprezintă colaborarea cu o companie specializată in domeniul IT care va prelua toată infrastructura ta şi va asigura functiile ce in mod normal sunt realizate de un angajat sau de un întreg departament. Astfel, vei economisii considerabil, vei beneficia de profesionalism şi calitatea serviciilor.
Care sunt beneficiile pe care le aducem in compania ta?
Audit IT
Audit IT
Ne deplasăm in locaţia ta, verificăm toată infrastructura(server, staţii de lucru, echipamente de reţea, etc.) invetariem şi etichetăm toate sistemele.
Pe baza informaţiilor adunate iţi vom prezenta un raport detaliat cu situaţia actuală a vulnerabilităților, cât şi măsurile ce trebuiesc implementate pentru soluționare
Suport 24/7
Suport 24/7
Atunci când intervine o problemă ne poţi contacta imediat pentru remediere. Echipa noastră funcţionează 24 de ore pe zi, 7 zile din 7. In cazul in care incidentul nu poate fi rezolvat pe cale remote, specialiştii noştri se vor deplasa in locaţia sediului tău, pentru soluţionarea problemelor.
Monitorizare
Monitorizare
Serviciul de monitorizare echipamente IT&C, ajută la prevenirea incidentelor majore . Echipa noastră de specialişti detectează vulnerabilitațile, și le soluționează pentru a elimina riscul de incidente majore.
Mentenanţă
Mentenanţă
Mentenanta IT reprezinta suportul tehnic proactiv pentru reteaua, serverele si statiile dvs. de lucru, gestionat de catre profesionisti si personal IT calificat. Vizita periodică de mentenanţă rezolvă punctual problemele şi reduce riscul de apariţie a incidentelor majore.
L2 Windows & Linux
L2 Windows & Linux
Administrăm cu succes peste 560 de servere ale clienţilor. Echipa L2 Linux si Windows, oferă suport specializat si monitorizare proactivă pentru toate echipamentele critice din companiile clienţilor noştri. Solicită şi tu părerea unui specialist!
Reţelistică Enterprise
Reţelistică Enterprise
Ca o rețea să poată fi numită enterprise, este obligată să îndeplinească trei caracteristici:
1.Disponibilitate
2.Scalabilitate
3.Securitate
Odata cu creșterea numărului de echipamente utilizate, este necesar să asigurăm o lățime de bandă adecvată, capacitatea de a scala rețeaua și de a o securiza în permanență.
Odata cu creșterea numărului de echipamente utilizate, este necesar să asigurăm o lățime de bandă adecvată, capacitatea de a scala rețeaua și de a o securiza în permanență.
Office365
Office365
Office 365 combină suita familiară de desktop Microsoft Office cu versiuni bazate pe cloud ale serviciilor de comunicații și colaborare de ultimă generație ale Microsoft — inclusiv Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online, Office pentru web și Microsoft Skype for Business Online— pentru a ajuta utilizatorii să fie productivi practic de oriunde prin Internet.
Backup
Backup
Implementăm soluţii de backup de tip on-premises, în cloud sau hibride in funcţie de necesităţile fiecărei companii sau de gradul de sensibilitate a datelor. Backup-ul este extrem de important deoarece permite ca datele să fie restaurate dintr-un moment anterior in cazul unui eveniment neplanificat.
Securitate
Securitate
Dacă până acum te-ai confruntat cu diferite tipuri de atacuri cibernetice, pierderi de date sau alte situaţii neprevăzute, atunci, compania ta are nevoie de o schimbare. Este imperativ ca fiecare firma să îşi dezvolte o strategie de securitate care monitorizează, filtrează, detectează şi blochează traficul nedorit.
Datacenter
Datacenter
Datacenter-ul nostru privat asigură disponibilitatea datelor hostate în 99,99999% din timp. Suntem pregatiţi cu soluţii redundante de alimentare electrică, bare metal backup şi trei provideri de internet.
Cloud
Cloud
Cloud computing este serviciul de livrare a resurselor de tip hardware prin intermediul internetului. Plateşti cât consumi şi nu mai e nevoie să faci investiţii in soluţii hardware de nici un fel. Contacteaza un specialist pentru mai multe detalii.
Service Echipamente
Service Echipamente
Identificăm şi remediem orice problemă apărută la statiile de lucru. Servicii complete de diagnosticare, inlocuire componente si reparaţii profesionale. Laptopul tău a început sa functioneze din ce in ce mai greu?
Virtualizare
Virtualizare
Virtualizarea permite adaugarea rapidă a mai multor mașini virtuale, eliminând timpul și costurile asociate cu metoda tradițională de achiziție a unei noi mașini fizice. Cu virtualizarea, companiile pot realiza un management centralizat al resurselor, asigurând o scalabilitate rapidă și un răspuns eficient la nevoile fluctuante de capacitate IT
Asset management & Inventory
Asset management & Inventory
Asset Inventory este serviciul prin care inventariem dispozitivele hardware(Laptop, Desktop, Server, Router, etc.) și software.
Asset management reprezintă totalitatea serviciilor pe care le implementăm, pentru o bună funcţionare a infrastructurii.
Asset management reprezintă totalitatea serviciilor pe care le implementăm, pentru o bună funcţionare a infrastructurii.
Managementul Vulnerabilităților
Managementul Vulnerabilităților
Înca de la inceputul colaborării vom implementa tehnici proactive de indentificare a potențialelor riscuri, și vom prezenta in mod regulat, soluții adecvate pentru managementul acestora.
De ce să iţi externalizezi serviciile IT către Zemernett?
Pentru că...
Ai o echipă competentă de ingineri gata să te asiste, la doar un apel distanţă.
Monitorizăm în permanenţă infrastructura din compania ta prin soft-uri specializate.
Intervenim la sediul tău, atunci când este nevoie, pentru soluţionarea oricărei probleme.
Vei avea o infrastructură securizată în permanenţă cu cele mai bune soluţii de pe piaţă.
Te vizităm lunar pentru mentenanţa proactivă cu scopul de a prevenii incidentele majore.
Ai parte de SLA GARANTAT conform tipului de abonament pe care l-ai ales.
Suntem la curent cu toate noutățile de pe piața de tehnologie.
Abonamentele lunare sunt personalizate pentru nevoile si bugetul tău.
Solicită ofertă personalizată
Completează formularul de mai jos, iar un consultant te va contacta în cel mai scurt timp.
Cum decurge colaborarea cu Zemernett?
1
Audit
1
Audit
Colaborarea va începe cu un audit IT al întregii infrastructuri, preluarea tuturor datelor/procedurilor necesare, inventarierea sistemelor si instalarea softurilor Zemernett pentru monitorizare proactivă și suport.
2
Riscuri și vulnerabilități
2
Riscuri și vulnerabilități
În baza auditului efectuat, vom prezenta un raport detaliat cu toate ricurile și vulnerabilitățile la care este expusă infrastructura curentă cât și soluțiile necesare pentru remedierea acestora.
3
Monitorizare
3
Monitorizare
Monitorizăm și mentenăm în permanență întreaga infrastructură pentru prevenirea incidentelor majore și stabilirea unui uptime cât mai mare.
4
Suport 24/7
4
Suport 24/7
Oferim suport utilizatorilor in realizarea taskurilor de zi cu zi prin platforma Zemernett de suport remote si service management. Oferim SLA remote aproape instant la solicitările utilizatorilor .