Suport IT
Echipa noastră este pregatită sa ofere suportul necesar pentru ca tu sa te poţi concentra asupra afacerii tale. Angajaţii din compania ta ne vor contacta direct prin platforma de ticketing, prin apel sau email, iar noi vom fi mereu disponibili pentru
a le oferi asistenţă tehnică.
Echipa Zemernett - Suport IT
Departamentul nostru de suport IT este pregatit să preia şi să rezolve orice tip de problemă, incident sau request. Angajaţii companiilor client crează o solicitare prin intermediul platformei Zemernett, iar în cel mai scurt timp va primi asistenţă tehnică din partea unui consultant. Dacă problema apărută nu poate fi soluţionată pe cale remote, consultantul IT va trimite echipa tehnica în locaţie pentru remediere.
Pentru ce asigurăm suport?
Hardware
Hardware
Asigurăm suport IT pentru Laptop, Desktop, Server, Echipamente de Reţea, Imprimante, alte dispozitive IT.
Software
Software
Soluţionăm cu succes orice tip de problemă sau cerere pentru softuri standard, specifice sau personalizate, folosite in compania ta.
Alte Operaţiuni
Alte Operaţiuni
Contactează-ne acum cu solicitarea ta iar noi iţi vom oferi cele mai bune soluţii adaptate la nevoile tale.
Cum funcţionează suportul IT?
1
Solicitare suport
1
Solicitare suport
Angajaţii companiei tale solicită suportul prin intermediul iconiţei "systray". Cu ajutorul aplicatiei Zemernett, acestia pot solicita suport direct de pe sistemul lor, fără intermedieri.
2
Conectare Remote
2
Conectare Remote
După ce utilizatorul a creat şi trimis solicitarea de suport, unul dintre inginerii noştri va contacta angajatul şi va iniţia conectarea remote pe staţia cu probleme.
3
Răspuns final
3
Răspuns final
În cazul în care solicitarea nu poate fi soluţionată prin conexiune remote, o echipă tehnică va ajunge în cel mai scurt timp la sediu pentru remedierea problemelor.
Single Point of Contact
Colaborăm direct cu furnizorii tăi externi.
Întreabă acum un specialist IT.
Întreabă acum un specialist IT.